Přihlásit

Ve Sphere slavíme 30 let

Čas je pojem velmi relativní. A i když je tou nejspravedlivější veličinou, protože nám všem odměřuje naprosto stejně, jeho vnímání stejné není. Věci příjemné utíkají vždy tak nějak rychleji a ty opačné se táhnou jako med. Nicméně stačí letmý pohled do kalendáře nebo na hodinky a hned víme, na čem jsme. A tak naprosto přesně také víme, že věrnostní program Sphere oslaví v České i Slovenské republice letos 30. let od svého založení.

Od roku 1994 se toho událo samozřejmě mnoho. Obor věrnostních programů byl doslova pole neorané a program Sphere byl na trhu naprostým nováčkem. Naše práce spočívala zejména ve vysvětlování, že věrnostní karta není jen kouskem potištěného plastu, ale přímá cesta od obchodníka k zákazníkovi, který udělá díky slevě „výhodný obchod“ a obchodníkovi se zvýší obrat.  A že věrnostní program je skvělým nástrojem pro sběr zákaznických dat, evidenci nákupů a sledování nákupního chování.

Dnes už nemusíme nikoho přesvědčovat o tom, že program Sphere je největším univerzálním věrnostním programem v České a Slovenské republice, nabízející více než 10 000 možností výhodných nákupů, v jehož portfoliu jsou ty nejlepší české i světové značky.  A že kombinace možnosti získávání přímých slev s načítáním bodů za nákupy dělá program Sphere naprosto unikátním. Máme za sebou miliony prodaných karet, desetitisíce podepsaných smluv a držitelům karet Sphere jsme uspořili v souhrnu desítky milionů korun. Do budoucna máme ještě velké plány, protože svět se točí stále rychleji a důležité je neztratit tempo, nápady, vize a sny.

Proto naše poděkování a úcta patří nejen všem našim obchodním partnerům za to, že nám dali důvěru a rozhodli se s námi spolupracovat, mnozí téměř od samého počátku, ale také statisícům držitelů karet Sphere, kteří kartu ke svým nákupům využívají. 

Proto nám dovolte shrnout historii programu Sphere do několika nejdůležitějších milníků, abychom si připomněli, co jsme společně zažili.

Takto vypadal náš vůbec první Katalog partnerů…ano, dříve se všechno tisklo:)
Jeden z našich prvních obchodních partnerl, který s námi spolupracuje dooteď
Jeden z našich prvních firemních bouráků
Vždycky u nás bylo veselo

Další články z našeho blogu

Fast fashion: Co to znamená, kde vzniká a jaké jsou její výhody a nevýhody?

Fast fashion, v překladu „rychlá móda“, označuje trend rychlé výroby a distribuce módního oblečení inspirovaného aktuálními módními přehlídkami. Tento fenomén umožňuje spotřebitelům pořídit si oblečení odpovídající nejnovějším trendům za dostupné ceny. Jak ale tento koncept ovlivňuje svět módy, životní prostředí a naši společnost? Pojďme se na fast fashion podívat podrobněji.

Co má správně obsahovat evakuační zavazadlo?

Evakuační zavazadlo by mělo v ideálním případě obsahovat vše, co je nezbytné pro přežití při přechodném opuštění domova. Je dobré si uvědomit, že v mnohých situacích je to zároveň to jediné, co vám z domácnosti zůstane.

6 důvodů, proč číst knihy

„Nemilovat knihy znamená nemilovat moudrost. Nemilovat moudrost však znamená stát se hlupákem.“
Jan Amos Komenský český barokní spisovatel, filozof, náboženský spisovatel, pedagog, politický spisovatel a vědecký spisovatel 1592–1670