Od roku 1994 se toho událo samozřejmě mnoho. Obor věrnostních programů byl doslova pole neorané a program Sphere byl na trhu naprostým nováčkem. Naše práce spočívala zejména ve vysvětlování, že věrnostní karta není jen kouskem potištěného plastu, ale přímá cesta od obchodníka k zákazníkovi, který udělá díky slevě „výhodný obchod“ a obchodníkovi se zvýší obrat. A že věrnostní program je skvělým nástrojem pro sběr zákaznických dat, evidenci nákupů a sledování nákupního chování.
Dnes už nemusíme nikoho přesvědčovat o tom, že program Sphere je největším univerzálním věrnostním programem v České a Slovenské republice, nabízející více než 10 000 možností výhodných nákupů, v jehož portfoliu jsou ty nejlepší české i světové značky. A že kombinace možnosti získávání přímých slev s načítáním bodů za nákupy dělá program Sphere naprosto unikátním. Máme za sebou miliony prodaných karet, desetitisíce podepsaných smluv a držitelům karet Sphere jsme uspořili v souhrnu desítky milionů korun. Do budoucna máme ještě velké plány, protože svět se točí stále rychleji a důležité je neztratit tempo, nápady, vize a sny.
Proto naše poděkování a úcta patří nejen všem našim obchodním partnerům za to, že nám dali důvěru a rozhodli se s námi spolupracovat, mnozí téměř od samého počátku, ale také statisícům držitelů karet Sphere, kteří kartu ke svým nákupům využívají.
Proto nám dovolte shrnout historii programu Sphere do několika nejdůležitějších milníků, abychom si připomněli, co jsme společně zažili.